Du er her. Klokkerholm Jagtforening > Nyheder fra Jægerforbundet > Årets program for foreningen

Programmet for 2020

Klokkerholm Jagtforening

4 April (Lørdag)               Tur til Vesthimmerlands Skydecenter , Sporting og hjortebane , fælles kørels fra p.plas ved E3 i Hjallerup kl.7,00 tilmelding til Chr. 26144089 , pris 250kr. med rundstykker ( husk kaffe )

7 Maj (Torsdag)                   Arbejdsdag / fremvisning af bukketerræn i Holmgård, klargøring/flytning af hochsitze m.m.

Mødested Holmgårdvej 70 kl.17.30

5..Juni ( Fredag)                 Foreningsskydning og spisning . Arrangementet er for alle vores medlemmer samt påhæng til mad.

Dette er en dag, hvor hygge og godt samvær vil være i højsædet, og hvor man vil få rig mulighed for at få luftet sin haglbøsse (man behøver ikke at skyde med om pokalen). Arrangementet finder sted på flugtskydningsbanen i Hjallerup og starter kl.17.00. Foreningsskydningen flyttes til efter sommerferien - dato meldes ud senere!

Der skydes til pokaler i 4 discipliner, pris 200,- kr.

24 duers hovedskydning

10 lukkede bagduer

7 spidsduer

25 duers trap

Hold til kommunemesterskab udtages denne dag

Arbejdsaften i Holmgaard, klargøring af fasanvolierer m.m. Mere information vil blive vist på hjemmesiden når vi kommer tættere på.

? August (Lørdag ) Kommunemestersskab jagt-/trap skydning i Hjallerup

Har i rettelser til jeres tlf. og Mail. Rettelser sendes ihhp@skylinemail.dk

Da det fremover kun vil blive udsendt program på mail. Og indkaldelse generalforsamling på sms , mail og via vores hjemmeside.

Årets fællesjagter 2020/2021

11. Oktober (Søndag

mødested: Jagtstuen i Holmgaard,

31. Oktober(Lørdag)

15. November (Søndag)

5. December (Lørdag)

kl.0930

27. December (Søndag)

kl.0930

17. januar (Søndag)

kl. 0930

mødested:Jagtstuen i Holmgaard

Igen i år har man mulighed for at invitere gæster med på vores fællesjagter. Dette gøres efter følgende princip... Der er 3 pladser til hver jagt. Man melder til ved Christian som holder regnskab. Det er efter ”først til mølle princippet” Det koster en dagjagtspris at have en gæst med. Regelsæt for nedlagt vildt mm. gælder også for den inviterede gæst. Jagtdeltagere + gæster skal meldes til senest 2 dage før jagten afholdes.

Hvis du ønsker morgenbrød 1 time før jagt

bedes du bestille ved christian på 26144089 sms, senest dagen før. Foreningen betaler

Husk kaffe

Pris pr. Fællesjagt                                       300,-

Jagtpartoukort til alle jagter                        1000,-

Partoukort betales via netbank Kontonr. 9070-0535600791

Ved betaling via. Netbank, påføres kun navn med kort besked.

Klokkerholmjagtforening har nu fået sin egen hjemmeside, som kan findes på www.klokkerholmjagtforening.dk Hjemmesiden vil i løbet af foråret løbende blive udbygget, dertil vil vi meget gerne høre fra medlemmer af foreningen, som har input og gode ideer til hjemmesiden.

Prisliste på vildt for efterårsjagterne

For jagtsæsonen 2020/21 gælder nedenstående prisliste. Skytten hæfter selv for det nedlagte vildt, hvis det ikke bliver solgt på aktion.

Råvildt

300 Kr.

Hare

75 Kr.

Fasan

50 Kr.

Øvrige vildtarter som evt. nedlægges på efterårsjagterne er uden fælleafgift.

Hjortejagt på Holmgaard for jagtsæsonen 2020

For hjortejagten på Holmgaard 2020 er der blevet tilføjet nye regler til de allerede eksisterende regler. Reglerne som er blevet tilføjet er følgende:

1. For at kunne deltage i krondyr jagten, skal man have indløst partoutkort + 500 kr. den pågældende jagtsæson.
  2. For at kunne få et lod til krondyr / dådyr jagten skal man have været medlem af foreningen i mindst 2 år. Det fulde regelsæt for ovenstående jagt, kan ses på hjemmesiden under krondyr jagt.

Tilmelding til krondyr jagt, dato kommer på hjemmesiden, på Holmgaard skal ske til Chr. Nørgård på tlf: 26144089

Vel Mødt!