Årets første fællesjagt var en god succes i rigtig fint vejr. Der var tilmeldt 21 mand til jagten. Efter endt jagt var der følgende på paraden:

1 ræv

2 dyr

1 kok

Tilllykke til skytterne!

jagt1.jpg      jagt2.jpg

Bukkejagten 2021.

Der blev skudt 7 bukke fordelt  på alle foreningens stykker. Der er indløbet billeder af 5 af bukkene. Tillykke med de fine bukke - vi håber de gav nogle gode oplevelser!

Bjarne Jensen                                    Hans Munkholt                                Christian Nørgaard                        Bo Holst Christensen                       Michael Chemnitz

IMG_0051 (1).jpeg  IMG_0887.jpg  IMG_0884.jpg  IMG_1057.JPG  IMG_0545.jpg

Julejagten 2020

Der mødte 12 mand op til jagten. Rundt på terrænerne blev der set en del forskelligt vildt. På paraden var der følgende:

julejagt 1.jpg  julejagt.jpg

Endnu en fin kronhjort er skudt på foreningens arealer - denne gang en 12-ender !

Bo Holst Kristensen benyttede sig af chancen for at drive hjortevildtsjagt søndag den 15/11-20, da foreningen havde aflyst fællesjagten denne dag på grund af covid19. Bo sad i stigen i øststykket i Holmgaard - den stige der står kort fra asfaltvejen med "ryggen" ud mod asfalten. Et sted mellem 9.00 og 9.30 kom hjorten fra "højen" i midterstykket og krydsede asfalten med retning mod bøgetangen. Hjorten nåede ikke bøgetangen inden Bo satte sin kugle! Dette er et tegn på, at ihærdighed belønner sig, da Bo i flere år har været en af de faste deltagere i foreningens hjortejagt.

Stort tillykke med hjorten Bo!

Bo hjort 2020

Stort tillykke!!!

Vores formand var så dygtig, at nedlægge en fin 10-ender hjort ved "højen" på Holmgaard. Hjorten kom sammen med nogle hinder. Christian fik hold på hjorten på ca 130 meter og lod kuglen gå.

Hjort Christian 2020                 Christians hjort 2020