Fællesjagt 2012/2013

Fællesjagt 21/10-2012

Foreningens første fællesjagt blev afholdt søndag den 21 oktober. Jagten fandt sted i Teglovnen ved Søren og i Holmgaard.

Fællesjagt 03/11-2012

Foreningens anden fællesjagt blev afholdt lørdag den 3 november. Jagten fandt sted i Teglovnen ved Søren, i Holmgaard og ved Gunner. Vejret var helt i top og dagen forløb på bedste vis. Dagens udbytte blev:

1 stk. Hare

2 stk. Fasaner

2 stk. Ænder

Fællesjagt 25/11-2012

Foreningens tredje fællesjagt blev afholdt den 25/11. Jagten fandt sted i Teglovnen ved Søren, i Holmgaard og ved Gunner. Vejret var dårligt og der var langt mellem vildtet i såterne. Dagens udbytte blev:

1 stk. Fasan høne

2 stk. Ænder

Fællesjagt 08/12-2012

Foreningens fjerde fællesjagt blev afholdt den 8 december. Jagten fandt sted i Teglovnen ved Søren, i Holmgaard og ved Gunner. Vejret var ikke særligt godt og alt vildtet blev skudt hos Gunner. Dagens udbytte blev:

1 stk. Råvildt

1 stk. Harer

1 stk. Fasankok

Fællesjagt 27/12-2012

Foreningens julejagt som vanen tro den 27 december. Jagten fandt sted i Teglovnen ved Søren, i Holmgaard og ved Gunner. Vejret var helt i top og dagen forløb på bedste vis. Dagens udbytte blev:

2 stk. Fasan kokke

1 stk. Fasan høne

4 stk. Ænder

Fællesjagt 20/01-2013

Foreningens sidste fællesjagt i sasonen 2012/2013. Jagten fandt sted i Teglovnen ved Søren, i Holmgaard og ved Gunner. Vejret var fint selvom temperaturen var under frysepunktet. Der blev ikke set så meget vildt i såterne og der blev ikke løsnet et eneste skud hele dagen, så dagens udbytte blev 0 stykker vildt. Trods det så blev jagten afholdt med godt humør hos de fremmødte jægere.