Fællesjagt 2011/2012

Fællesjagt 16/10-2011

Foreningens første fællesjagt blev afholdt søndag den 16 oktober. Jagten fandt sted i Teglovnen ved Søren og i Holmgaard. Vejret var helt i top og dagen forløb på bedste vis. Dagens udbytte blev:

1 stk. Sneppe

1 stk. Buk

1 stk. Smaldyr

2 stk. Fasankokke

1 stk. Høne

Vildtudbyttet belv nedlagt i 14 skud.

Fællesjagt 5/11-2011

Foreningens anden fællesjagt blev afholdt Lørdag den 5 November. Jagten fandt sted i Teglovnen ved Søren, Holmgaard og ved Gunner. Vejret var rigtig godt og der var masser af vildt i alle såterne. Dagens udbytte blev:

2 stk. Sneppe

3 stk. Dyr

1 stk. Hare

9 stk. Fasankokke

1 stk. Høne

Fællesjagt 20/11-2011

Foreningens tredje fællesjagt blev afholdt Søndag den 20 November. Jagten fandt sted i Teglovnen ved Søren, Holmgaard og ved Gunner. Vejret var ikke helt så godt som på den første jagt, og vildtet var ikke hjemme alle steder. Dagens udbytte blev:

1 stk. Hare

2 stk. Fasankokke

1 stk. Skovdue

Vildtudbyttet belv nedlagt i 13 skud.

Fællesjagt 10/12-2011

Foreningens fjerde fællesjagt blev afholdt Lørdag den 10 December. Jagten fandt sted i Teglovnen ved Søren, Holmgaard og ved Gunner. Vejret var ikke helt så godt som på den første jagt, og vildtet var ikke hjemme alle steder. Dagens udbytte blev:

1 stk. dyr

1 stk. Fasankok

Vildtudbyttet belv nedlagt i 2 skud.

Fællesjagt 27/12-2011

Foreningens femte fællesjagt blev afholdt 3. juledag. Jagten fandt sted i Teglovnen ved Søren, Holmgaard og ved Gunner. Vejret var fint og der blev set mange dyr i alle såter, desværre var fasanerne ikke hjemme overhovedt den dag, der blev kun set en fasan hele dagen. Ydeligere var der ænder i søen henne ved Søren.

Dagens udbytte blev:

1 stk. dyr

Vildtudbyttet belv nedlagt i 2 skud

Fællesjagt 21/01-2012

Foreningens sidste fællesjagt blev afholdt den 21/1-2012.

Jagten blev afholdt i snestorm, og der var ikke meget vildt hjemme. Men selv om vejret var træls, var der flot med fremmødte jægere som ville ud og have noget frisk luft. Humøret var højt hos alle deltagerne og dyggen var helt i top. Efter jagten sluttede vi af i jagtstuen med fastalavnsboller.

Dagens udbytte blev: 0 stykker nedlagt vildt, men til gengæld var det sociale samvær helt i top.